reklama

Úspešný príbeh a realita života

Do emailovej schránky mi prišiel vtip. Keď som ho otvoril, tak som sa dlho a od srdca smial niekoľko minút ako už dlho nie. Cez hlavu sa mi hnali divoké scény a situácie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Určite by mohli konkurovať najlepším dielom skrytej kamery, kultovým Pelíškom, MASHu alebo Hlave XXII. Veď si to vyskúšajte.

Zvončeky
Zvončeky (zdroj: http://www.zomriofficial.sk/2018/05/23/naprosto-genialne/)

Ľudová tvorivosť hovorí, že po smiechu nastupuje plač. Moje predstavy sa rýchlo začali miesiť s osobnými skúsenosťami s dotykom s lokálnym ,,kapitalizmom“ jeho bezradnosťou, nafúkanosťou a hlavne ťažkým sebaklamom.

29 rokov po semiši, v dobe digitálneho boomu stále dennodenne nacvičujeme ponižujúce, byrokratické a absurdne spartakiádne zostavy za ktorých choreografiu by sa nehanbili ani najstupídnejšie boľševické monštrá. Presvedčiví politickí herci na všetkých úrovniach nám neúnavne vnucujú rozprávky o nebývalom pokroku a vlastnej výnimočnosti, ktoré sú pre nás dôležitejšia ako kyslík. Na druhej strane sa terigáme po rozbitých cestách popri divokých smetiskách, trávime dlhé hodiny v čakárňach všetkého druhu, bla, bla, bla, ba, ba, ba a atď.. Však všetci to poznáme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keď už som absolvoval cykly smiechu, plaču prišlo tiché vytriezvenie ako po dobrej opici keď nemusíte riešiť bolesti hlavy, ani brucha, ale pod lebečnou kosťou sa vám ženie prúd očistných a prekvapivých myšlienok.

A viete kto za ten bordel môže? Ja, ty, my všetci. Naša pohodlnosť, duchovná lenivosť, zbabelosť a predstava, že štát a jeho štruktúry sú tak veľké a zložité, že sa s tým nedá pohnúť. Áno, už len myšlienka, že čistite ten obrovský svinčík je nesmierne ťaživá a bolestivá. Prasce donekonečna produkujú výkaly a vy sa z nich topíte.

V jeden moment ale pochopíte, že sme ľudia a svine sa musia podvoliť. Keď dokázali vybudovať relatívne civilizované štáty v Nemecku, Rakúsku a inde, kde je občan na prvom mieste, musíme to dokázať tiež. Iná možnosť jednoducho nie je. Buď to urobíme raz a poriadne alebo donekonečna budeme hľadať výhovorky na svoje negatívne vlastnosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja, pred tým než alibisticky utečiem k iným povinnostiam sľubujem, že v pondelok na tomto blogu začínam. Možno sa mi to nepodarí, ale verím, že minimálne budem inšpirovať ďalších bláznov bažiacich po normálnej krajine. Ste mi svedkami.

P.S. Prosím, skúste rozmýšľať a prihodiť originálnu myšlienku do diskusie ako si predstavujete reálne čistenie chlievu. Prosím nemajte mi za zlé, že nediskutujem. Všetky názory čítam a sú mi inšpiráciou.

Peter Kollega

Peter Kollega

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  133
  •  | 
  • Páči sa:  2 390x

Proti všetkým. Za všetkých. Spiaci cleaner. Neviem, ale keď náhodou viem, tak sa väčšinou nemýlim. Veľa veci robím inak ako väčšinová spoločnosť. Od detstva sa zaujímam o politiku. Tam kde je Slovensko, EU dnes som bol bohužiaľ alebo bohudík niekedy na prelome tisícročí. Okolnosti ma prinútili dôslednejšie študovať detaily totalitných režimov, systém kriminálneho štátu, deštruktívny EUanalfabetizmus, povrchné teoretizovanie, ľahkovážnu kastráciu histórie. Dnes sedím na brehu babylonskej priepasti. Vášnivo pozorujem excelentné herecké výkony, nadradenoť politikov, novinárov, pseudoelít a pseudoinelektuálov, ktorí prakticky zastavili rozvoj západnej civilizácie. Žijem vo vyhnanstve. Mám doživotný zákaz pracovať na území Slovenska od neokomunistických darebákov v obore kde som mal udávať svetové trendy. Som členom minimálne 4 menšín bezhlavo ponižovaných Bruselom. S pani Lótovou a elánom hľadám 10 spravodlivých. Zoznam autorových rubrík:  Korunkové výletyAntihitlerA za 5 sekúnd 12Systém štátnej kriminalityHľadajme riešeniaČervené banányScifi talesUpsidedownov syndróm

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu