reklama

Sused, pošli moták

Bola nájdená pokrčená A4 s týmto textom. Neviete kto to mohol písať? Možno to chýba v pošte a niekto to zúfalo hľadá. Vyzerá, že je to písané ešte pred rokom 1989 a niekto evidentne stratil aj mapu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Milý susedko,

krásne Ťa pozdravujem z našeho milovaného Napoleona. Je tu bez Teba smutno. Človek nemá ani s kým pohár archívneho, sovietskeho vínka vypiť a podiskutovať o stratégiách rozvoja nášho štátu, ktorý sme tak úspešne po dlhé roky spoločne budovali. Potom prišiel ten naivný, slniečkarsky novinár a začal sa špárať v detailoch našich ľudí. A Ty vieš, že nad ich ochranou moja vláda zobrala patronát a také veci sa nesmú robiť. Je jedno, či sú od nás, z Talianska, Ruska alebo Albánska. Rodinu si treba ctiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Sizyfos
Sizyfos (zdroj: https://www.zomri.online/)

Marianko, rád by som Ťa poprosil o láskavosť. Vieš, keď zlikvidovali toho škrabáka, tak sa tu zo slniečkarmi roztrhlo vrece a špárajú do všeličoho. Od roku 48 sme mali božský pokoj a teraz chcú zavádzať nové metódy. Bastardi. Teraz sme sa v strane rozhodli, že najlepšie pre našich ľudí bude keď pôjdem za šéfa nejakého súdu. To je taký zbytočný úrad niekde v Prdelkoviciach. Naivní demokrati ho pomenovali podľa toho smiešneho papiera z ktorého sme si vždy robili srandu, keď sme boli v dobrej nálade. Ako Jaro na Vazovke povedal, že ich na škole v Sojuze učili, že je to len taký hajzlák s ktorým si hovná utierajú svoje zakomplexované egá. Aj keď je to trochu ďaleko, tak to má svoje výhody. Budem z oči a ako nebohý Pali na gremiálkach hutoril: ,, Chlopi, na vychodze môžece ukradnuc šicko co nema špargu. Hnile novinare z Bratislavy tu nikdy nepridu, bo nikto im ani drahu daľej jak do Ternavy nezaplaci. A šicko su tu naše fajne ľudze. Ta tu ani Dušana nepotrebujece aby šicko za vas rajbal, bo nikdo, še s nami nebudze šarpac. Každy zna, že už by sebe do šmerci ani neperdnul.“ Tam si oddýchnem medzi svojimi a občas tej bande demokratickej nejak podkúrim. Predstav si, že tým dementom do mojej poslednej tlačovky nedošlo, že všetko obsadzujeme po straníckej línii a aj tak vybavujeme. Ešte stále nechcú pochopiť, že štát je to posledné na čom nám záleží. Preto majú naši ľudia také vynikajúce výsledky. Dušan so svojimi 61 zárezmi je absolútny borec. Keby mala opozícia taký spoľahlivý tromf, tak by som okamžite nariadil revíziu všetkých jeho prípadov. Veď som právnik, nie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale o čo ide. Údajne potrebujem dokladovať nejakú právnickú činnosť. Robil som to v skutočnosti len nejaké tri roky, ale niečo sa mi už podarilo zohnať. Preto by som Ťa chcel poprosiť, či by si mi neposlal moták s Tvojim podpisom a dokladoval, že som Ti poskytoval právne služby na kamarátskej báze po 2-3 roky. Tvoje meno má vždy cveng a nikto mi nemôže poskytnúť lepšie referencie.

Inak koalícia funguje piccobello ako kamarát Vadaliano hovoril. Pelinko je učenlivý a šikovne udržuje stranícku líniu. Teraz bezvadne ochraňuje Tibča a jedna radosť ako odbíja tie sprosté novinárske čupky. Okrem toho má taký roztomilý ksichtík. Všetky bludy pokojne vysvetlí ako genialitu a preferencie pomalinky rastú. Pol percenta za mesiac a do volieb to bude 9% plusových. Chlapci budú opäť skladať vládu a zase zakopeme krajinu o ďalší level nižšie. Ľudia sú presvedčení, že keď im táraš s pokojným výrazom tak všetko je sväte. Škoda, že mám trvalo poškodenú i prepitú hlavu a neviem sa ovládať. Andrejko priniesol do koalície novú kvalitu. Keď sme mi s Kalim, Glvim a ostatnými splachovací, tak na Andyho môžeš naliať aj milión fekálnych vozov a s tým človekom to ani nepohne. Je to vzor statočného aparátčika. Keď som sa ho pýtal ako to skutočne s tým elaborátom bolo, tak mi povedal, že on ani nevie kde tá škola poriadne stojí a že všetko za neho vybavoval asistent. Celkom mu to kvitujem, lebo aby si poriadne vládol potrebuješ úplne iné vlastnosti ako nejaké táraniny z univerzity. My do strany sa snažíme vyberať len takých, čo majú podobný prístup k vzdelaniu. Tí neotravujú a odhlasujú hocijakú haluz. Osobne milujem toho Maďarika. Krásne tým pripečeným demokratom hodí udičku. Týždne ich ťahá za tie hlúpe ňufáky. Potom príde na hlasovanie a zahlasuje opačne. Hotový génius kolaborácie. Také výrazne charaktery sme nemali ani za normalizácie. A i Mečo so Slotym sa len rozdrapovali a otravovali, že chcú 20 z 50% rozpočtu štátu, ktoré veselo odvádzame na účty našich ľudí. Veľmi dobre sa vyvíja situácia aj u Grassalkovicha. Maroš je klasický, spoľahlivý double agent odkojený MGIMkOm. Okrem toho má zdravý sexappeal a babky demokratky by mal očariť už na MDŽ turné. Andy tie voľby vynikajúco načasoval. Všetky maminky a babičky budú hovoriť o tom štramákovi z Bruselu a doslova priletia do volebných sieni. Verím, že keď pridáme pár konšpiračných hoaxov na toho intektuálika, tak sa položí ako Drahoš v Čechách. Drž päste nech máme na 1. Apríla všetky posty v republike. Zaslúžime si to.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A už mám posledný pohárik vynikajúceho ,,Krymského“ ročník 52 ešte s podobizňou môjho milovaného Kobušinka. Na zdravie priateľu. Verím, že do júna by si mohol byť doma. Duško s Dobrošom tvrdo pracujú na nejakej procedurálke a my by sme mohli opäť veselo diskutovať a popíjať.

Maj sa krásne. Deniska spomínala, že sa máš všetok možný komfort ako sa na VIP-áka patrí. Tak si odpočiň. Za moták vopred ďakujem.

s úctou a s pozdravom za slušné Slovensko 

verný kamarát Robo

Peter Kollega

Peter Kollega

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  134
  •  | 
  • Páči sa:  2 456x

Proti všetkým. Za všetkých. Spiaci cleaner. Neviem, ale keď náhodou viem, tak sa väčšinou nemýlim. Veľa veci robím inak ako väčšinová spoločnosť. Od detstva sa zaujímam o politiku. Tam kde je Slovensko, EU dnes som bol bohužiaľ alebo bohudík niekedy na prelome tisícročí. Okolnosti ma prinútili dôslednejšie študovať detaily totalitných režimov, systém kriminálneho štátu, deštruktívny EUanalfabetizmus, povrchné teoretizovanie, ľahkovážnu kastráciu histórie. Dnes sedím na brehu babylonskej priepasti. Vášnivo pozorujem excelentné herecké výkony, nadradenoť politikov, novinárov, pseudoelít a pseudoinelektuálov, ktorí prakticky zastavili rozvoj západnej civilizácie. Žijem vo vyhnanstve. Mám doživotný zákaz pracovať na území Slovenska od neokomunistických darebákov v obore kde som mal udávať svetové trendy. Som členom minimálne 4 menšín bezhlavo ponižovaných Bruselom. S pani Lótovou a elánom hľadám 10 spravodlivých. Zoznam autorových rubrík:  Korunkové výletyAntihitlerA za 5 sekúnd 12Systém štátnej kriminalityHľadajme riešeniaČervené banányScifi talesUpsidedownov syndróm

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu